Pytanie
WITAM SERDECZNIE. MAM PROBLEM ZE SWOIM VOLVO 850 2,5 BENZYNA GAZ. INSTALACJA W NIM JEST VIALLE. NIE DAWNO ZMIENIŁEM REDUKTOR NA LOVATO. PROBLEM JEST Z CENTRALKĄ STERUJACA.PO WYŁACZENIU STACYJKI KLUCZYKIEM PRZŁĄCZNIK OD GAZU I BENZYNY CAŁY CZAS PULSUJE NA CZERWONO I PRZENOSI SIĘ DO CENTRALKI STERUJĄCEJ PÓŹNIEJ NA SILNICZEK KROKOWY OBROTÓW. A JAK POSTOI DŁUŻEJ TO ROZŁADOWUJE AKUMULATOR. MOŻNA NAPRAWIĆ JAKOŚ TĄ CENTRALKE STERUJĄCĄ CZY LEPIEJ SZUKAC GDZIEŚ NOWEJ? PROSZĘ O PORADĘ BO NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ TYM SAMOCHODEM.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNiestety trudno jest mi ustosunkować się do możliwości naprawy centralki bez jej objerzenia. Są uszkodzenia, które można naprawić ale też czasem trzeba wymienić cały element na nowy. Czy podczas wymiany reduktora lub podczas innych czynności serwisowych (przy "gazie" lub innym układzie samochodu) nie zostało coś inaczej podłączone?
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl