Pytanie
Mam następujący problem. Zapala mi się check engine, ale tylko i wyłącznie w następujących okolicznościach. Jadę z prędkością ponad 100/h i muszę dość gwałtownie zwolnić. Zdejmuję pedał z gazu, przyhamowuję i po kilku sekundach wywala check. Na niższych prędkościach tego nie ma. Błąd po podłączeniu do komputera - zbyt duże napięcie na czujniku O2. Zgodnie z zaleceniem warsztatu wymieniłem sondę lambda na nową, oryginalną ale jest to samo. Błąd się kasuje po jakimś czasie i znów się powtarza w okolicznościach, które opisałem powyżej. Warsztaty są bezradne. Proszę o pomoc.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plProblem wynikać może z niewłaściwej regulacji lub usterki reduktora. Pod uwagę należy wziąć głównie proces hamowania silnikiem z dużej prędkości obrotowej. Najprawdopodobniej następuje tzw. "przylewanie" - zbyt bogata mieszanka.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl