Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w zestawieniu samochody to dobre propozycje do w kontekście zastosowania zasilania LPG, zarówno z wykorzystaniem systemów IV (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) jak i V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki wymienionych samochodów są wyposażone w układy rozrządu z regulowanymi luzami zaworowymi. Trzeba zatem pamiętać o okresowej kontroli i ewentualnej regulacji ich wartości, nawet jeśli zastosowany jest układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
W silniku 1.2 (86 KM) można zastosować instalację IV generacji bez układu lubryfikacji, natomiast pozostałe jednostki napędowe, czyli 1.4 (100 KM) i 1.6 (115 KM), zasilane sekwencyjnymi systemami wtrysku LPG w fazie gazowej, wymagają zastosowania lubryfikacji.
Przy zastosowaniu instalacji V generacji nie jest wymagane stosowanie lubryfikacji gniazd zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl