Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWe wszystkich wymienionych w zestawieniu samochodach można zastosować zasilanie LPG z wykorzystaniem popularnych na rynku instalacji IV gerencji (sekwencyjny wtrysk odparowanego LPG). Są wśród nich jednak samochody z silnikami wyposażonymi w ręczną regulację luzów zaworowych. Niektóre z nich wymagają zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.
Biorąc pod uwagę eksploatację na LPG proponuję następującą kolejność wyboru. Te silniki nie wymagją stosowania lubryfikacji:
Silnik Citroëna to jednostka napędowa wyposażona w hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu, natomiast w Chevrolecie zawory regulowane są ręcznie. Jednak z uwagi na prosty sposób regulacji nie jest konieczne stosowanie układu lubryfikacji gniazd zaworowych.
Natomiast poniżej wymienione samochody z silnikami o regulowanych ręcznie luzach zaworowych, przy zastosowaniu instalacji IV generacji, wymagają montażu układu lubryfikacji gniazd zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl