Uwagi pytającego:
Samochód obecnie ma fabryczną instalację Koltec Necam GSI IV generacji (przejechane 150 tys. km). W serwis instalacji włożyłem już grubo ponad 1000 zł, a instalacja wciąż nie chodzi tak, jak powinna. Rozważam zmianę instalacji. Mam wybór pomiędzy Lovato (prawdopodobnie EastFast) lub Elpigaz (nie wiem dokładnie jaka). Zarówno jeden mechanik (od Lovato), jak i drugi (od Elpigaz) proponują wymianę "przodu" z zachowaniem butli i przewodów doprowadzających. Koszt to około 1800 zł w obydwu przypadków. Którą z wyżej wymienionych instalacji powinienem wybrać?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione instalacje będą dobrzę współpracowały z silnikiem Chevroleta 1.4 16V. W przypadku tego samochodu nie trzeba stosować instalacji bardzo wyszukanych. Można w nim zamontować także inne oferowane na rynku instalacje IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Proszę także zwrócić uwagę na warunki gwarancyje i dostępność serwisu. Szczególnie jeśli samochód dużo porusza się po kraju może to mieć znaczenie (liczba warszatów na terenie Polski i uznawanie w sieci warsztatów gwarancji na instalację).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl