Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie proponowałbym taką kolejność (zaczynając od najlepszych po kątem LPG)
Te dwa samochody można poddać konwersji na LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Następnie:
Te trzy samochody także można poddać konwersji na LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W nich jednak warto zamontować układ lubryfikacji jeśli zdecydujemy się na instalację IV generacji. Trzeba też kontrolować luzy zaworowe co około 30 tys km. W przypadku montażu instalacji V generacji - nie ma potrzeby montowania lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl