Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuTomasz Krawiec
Technik Landi Renzo PolskaPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody wymienione w pytaniu:
mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG.
Silnik 1.8 (141 KM) w samochodzie Chevrolet Orlando 2012 r. ma wielopunktowy, pośredni wtrysk benzyny, co oznacza, że jego adaptacja na zasilanie LPG jest możliwa z wykorzystaniem jednego z wielu dostępnych na rynku uniwersalnych zestawów montażowych samochodowych instalacji gazowych IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej), które są produkowane przez m.in. takie firmy/marki jak: BRC, Elpigaz, LandiRenzo, Lovato, LPGTECH, Prins, STAG, Tartarini i Zavoli.
Natomiast jednostka napędowa EP6FDT 1.6 THP (165 KM) w samochodzie Citroen C4 2014 r. ma bezpośredni wtrysk benzyny i w związku z tym jej konwersja na zasilanie LPG wymaga zastosowania dedykowanej instalacji gazowej.
Z informacji publikowanych przez producentów i importerów samochodowych instalacji gazowych wynika, że silnik ten (kod EP6FDT) został opracowany pod kątem zasilania LPG przez m.in. takie firmy/marki jak: Prins i STAG.
Wycenę instalacji gazowej do konkretnego samochodu wraz z jej szczegółową kompletacją przygotowuje warsztat montujący.
Najwygodniejszym sposobem skontaktowania się z dogodnie położonym warsztatem w celu otrzymania tych informacji jest strona internetowa Wycena instalacji LPG gazeo.pl.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl