Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody:
mogą być dostosowane do zasilania LPG.
W przypadku Chevroleta Orlando i Toyoty RAV4 konwersji na LPG z można dokonać z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Chevrolet wymaga zastosowania lubryfikacji (przy zastosowaniu instalacji IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnej regulacji luzów zaworowych (co około 30 tys. km)
Natomiast jednostka napędowa 1.6 GDI (135 KM) samochodu Kia Sportage ma bezpośredni wtrysk benzyny i wymaga zastosowania dedykowanej instalacji gazowej. Silnik ten jest bardzo popularny w wielu modelach Kii i Hyundaia w związku z tym systemy gazowe do niego oferuje wielu producentów. BRC, King, Landi Renzo, Lovato, STAG, Zavoli i Zenit oferują systemy bazujące na IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny). Prins i Vialle mają w ofercie systemy VI generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej wprost do komór spalania przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl