Pytanie:
Dzień dobry,
Mam Chryslera Pacifica 4.0 2008 r. 192 kW (261 KM), reduktor KME Gold, wtryskiwacze Barracuda.
Po wymianie sterownika na KME Nevo Plus wystąpił problem z błędami. Po przełączeniu na gaz pojawia się błąd na wszystkich wtryskiwaczach benzynych - błąd wtyskiwacza benz.
Zasugerowano nieprawidłową emulację wtryskiwaczy dla niektórych silników amerykańskich sterownika KME i jako rozwiązanie wlutowanie pomiędzy przewody oporników. Jak dobrać opór i jakiej mocy (min lub max) powinny być te oporniki. Czy jest to dobre rozwiązanie?
Dziękuję
Robert Roszkowski
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl