Uwagi pytającego:
Witam. W głównej mierze chciałbym się dowiedzieć czy luzy zaworowe w wyżej wymienionych samochodach regulowane są hydraulicznie czy ręcznie poprzez płytki lub wymianę szklanek?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 2.0i 16V (136 KM) samochodu Citroën C4 maa hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu. W związku z tym nie wymaga stosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Może on być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Natomiast silniki: 2.0i (160 KM) i 1.6i (110 KM) stosowane w samochodzie Honda Civic mają regulowane ręcznie luzy zaworowe (należy je okresowo, co około 30 tys. km sprawdzać i ewentualnie regulować). W przypadku zastosowania do ich zasilania LPG systemów IV generacji należy zastosować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl