Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie lepszym wyborem wydaje się Citroen C4 Picasso ponieważ z uwagi na zastosowanie popychaczy hydraulicznych w silniku 1.8 16V może on być zasilany LPG bez stosowania lubryfikacji. Można w nim zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Pozostałe samochody także można dostosować do zasilania LPG poprzez zamontowanie systemu IV lub V generacji. Jednak z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe wymagają one zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku zastosowania systemu IV generacji). Jeśli będą one zasilane z wykorzystaniem instalacji V generacji luryfikacja nie jest wymagana.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl