Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody wymienione w pytaniu:
mogą być bez przeszkód poddane konwersji na zasilanie LPG. Ich adaptację do zasilania paliwem gazowym można wykonać z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestawu systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik 1.2 L3 82 KM (60 kW) VTi 82 samochodu Citroën C3 2014 r. ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować. Dodatkowo w silniku tym (w przypadku zamontowania instalacji IV generacji) konieczne jest zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów (lubryfikacji, dotrysku benzyny lub dodatków do paliw - benzyny i LPG).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl