Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki samochodów:
to jednostki napędowe z pośrednim wtryskiem benzyny i w związku z tym mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku Hyundaia konieczne jest zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów np. lubryfikacji oraz okresowa kontrola i ewentualnie korekta wartości luzów zaworowych w silniku tego pojazdu (co około 30 tys. km).
Natomiast silnik 1.8 TSI 160 KM (118 kW) samochodu Skoda Octavia 2008 r., Combi jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny i z tego względu wymaga zastosowania instalacji dedykowanej. Według mojej wiedzy takie instalacje oferują: AC S.A. (producent instalacji STAG), King, Landi Renzo, Lovato, Prins i Vialle.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl