Pytanie
Czytając posty na forach odnoszące się doszłem do pewnych wniosków tylko jeszcze nie wiem czy słusznych , wychodzi na to iż główną przyczyną uszkodzeń silników tj uszkodzeń głowicy, wypalaeń gniazd zaworów oraz wypaleń uszczelek bloków silnika jest nasza pazerość czyli ustawień za bardzo ubogiej mieszanki co podnosi temp spalania natomiast uszkodzenia osprzętu tj silniczków krokowych , przepływomierzy, komputera sterującego jest źle dobrana instalacja ?Jeśli oczywiście można tak to streścić.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl