Pytanie
Witam,Zakupiłem niedawno Volkswagena Passata z instalacją LPG Firmy BRC - sekwencja. Poprzednio jeździłem Punciakiem z gazem drugiej generacji gdzie pamiętam, że co pewien czas musiałem w parowniku (reduktorze) odkręcać śrubkę by spuścić oleisty syf z gazu. Zastanawiam się gdzie i czy w ogóle w instalacji z sekwencją jest parownik (reduktor) ? Poza tym mam pytanie, co ma wpływ na tak duże spalanie gazu 15 l ! w mieście. Czy przyczyną takiego spalania może być filtr gazu, który ma 25 tys przejechane?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW większości instalacji IV generacji (sekwencyjnych) są typowe reduktory (parowniki). Natomiast nie ma opcji spuszczania kondensatu. Na zużycie gazu, jak również benzyny ma wpływ bardzo wiele czynników np.: sprawność silnika, czystość filtra powietrza, stan świec zapłonowych, sprawność układu hamulcowego (blokowanie kół), prawidłowa geometria układu jezdnego i chyba najważniejsze i przy okazji najtrudniejsze do zweryfikowania czy oceny - technika jazdy.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl