Pytanie
Użytkuję i chwalę sobie ww.instalację od ok 10 tys.km. Zakład, w którym instalowałem instalację twierdzi, że lubryfikacją nie będzie potrzebna pod warunkiem dobrze założonej i wyregulowanej instalacji.Z drugiej strony spotkałem się ostatnio z opinią zaufanego mechanika, że powinienem założyć lubryfikację aby zapobiec przedwczesnemu wypalaniu się gniazd zaworowych.Z ASO Toyoty wiem tylko, że muszę sprawdzać luzy zaworowe co 30 tys. km. Na forach motoryzacyjnych opinie też są skrajne.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plMontaż zestawu do lubryfikacji ma na celu zmniejszyć ryzyko przedwczesnego zużycia głowicy, a nie zagwarantować, że zużycie takie nie nastąpi. Bezwzględnie należy więc przestrzegać okresowej kontroli ewentualnie regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl