Pytanie:
Witam,
Przymierzam się do montażu LiquidSI do Dustera z 2019 r, 1.6 115 KM. Auto posiada silnik o nissanowskim rodowodzie. Instalacja jest V generacji, a więc powinna lepej chronić gniazda zaworowe. Producent silnika przewiduje, że regulację na benzynie wykonuje się co około 90 tys. km. Jak sytuacja wyglądać będzie w przypadku tej instalacji?
Spotkałem się także na forach o LPG z negatywnymi ocenami tej instalacji, że podobno są wysoce awaryjne i że lepiej wybrać coś polskiego IV generacji.
Słyszeli Państwo o tak wysokiej awaryjności tych konstrukcji? Z tego co się zorientowałem to ostatnimi czasy producent miał podnieść jakość i nawet wydłużył gwarancję na instalację z 2 do 3 lat. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plInstalacja Vialle LiquidSI jest praktycznie 2-krotnie droższa od zwykłej instalacji sekwencyjnej IV generacji. Kontrolę luzu zaworowego w silniku dostosowanym do zasilania LPG należy przeprowadzać co około 30 tys. km, niezależnie od tego jaką instalację zastosowano.
Musi Pan zatem oszacować czy takie rozwiązanie jest z Pańskiego punktu widzenia uzasadnione. Aby dokładnie przeliczyć opłacalność instalacji LPG w samochodzie (znając jej koszty i deklarowany na gazie przebieg samochodu) można skorzystać z Kalkulatora gazeo.pl.
Nie wiem jak wygląda awaryjność instalacji LiquidSI ponieważ nie montuje się dużo takich systemów.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl