Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody wymienione w pytaniu mogą być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Silnik Lanosa można zasilać LPG także z wykorzystaniem instalacji II generacji (podciśnieniowa z elektroniczną regulacją).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Daewoo Lanos, ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji i wykonywania okresowej kontroli luzów zaworowych.
Silnik Mitsubishi wymaga zastosowania lubryfikcji gniazd zaworowych (przy instalacji IV generacji). Zastosowanie w nim systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Niezależnie od zastosowanego gazowego układu zasilania silnik Mitsubishi wymaga okresowej kontroli (co około 30 tys. km) i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl