Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Sobota 2018-06-09

Jaką instalację LPG wybrać?

Daihatsu Materia (2007), 1.5 103 KM (76 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Silnik 1.5 103 KM (76 kW) samochodu Daihatsu Materia (2007) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Oliwer Sandowski

Monter KME

Silnik 1.5 103 KM (76 kW) samochodu Daihatsu Materia (2007) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Silnik 1.5 103 KM (76 kW) samochodu Daihatsu Materia (2007) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Silnik 1.5 103 KM (76 kW) samochodu Daihatsu Materia (2007) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11