Uwagi pytającego:
Cześć, Przemyślam o instalacji LPGTECH. Znam, że w Polsce jest montaż taniejsza. Mogę powiedzić do mnie, jakim sposobom zalegalizować rejestrację w Czechach, kiedy by miał montaż w Polsce. Bardzo dzięki i pozdrawiam do Polska, R
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.0 L3 (70 KM) samochodu Daihatsu Sirion (2009) można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Trzeba pamiętać by w przypadku zastosowania instalacji IV generacji zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silnik ten ma także regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
Nie znam dokładnie rynku czeskiego ale w wielu europejskich krajach obowiązuje regulamin 115, co oznacza, że system LPG musi być homologowany wg tego regulaminu w konkretnym samochodzie lub rodzinie samochodów. Niewykluczone, że w Czechach jest podobnie.
Niektóre firmy, np. AC S.A. - producent instalacji STAG ma tego typu homologacje wg regulaminu 115 na określone instalacje do konkretnych modeli samochodów.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl