Pytanie
Witam serdecznie.Mam problem ze swoją AUDI.Instalacja II generacji. *Dolot szczelny.*Parownik Tomasetto 100 HP regenerowany (membrany z Allegro podobno oryginalne.)*Świece 2 miesięczne BOSCH*Przewody WN 4 miesięczne.*Gaz wyregulowałem wczoraj.*Filtr gazu zmieniony 2 mies temuWADY:*Dużo pali.*Rano zapalam na gazie, zapali i jak nie będe trzymał nogi na gazie to zgaśnie od razu. Nie trzyma obrotów.Podczas zmiany biegów przygasa i szybko trzeba zmieniać.*Przejądę tak aż się zagrzeje do 50-60 st to juz trzyma obroty. Poniżej gaśnieNA BENZYNIE JEST OK. PALI JEŹDZI , TRZYMA OBROTY.* Płn chłodzący mam w normie wiec gaz nie zamarza....Nie wiem już czujnik jakiś czy co.....Parownik wszystkie uszczelki 3 zmieniałem, syf ten wyczyściłem.....Proszę o pomoc co mogę sprawdzić lub co wyregulować, ewentualnie wymienić.....Dziękuję.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plRegeneracja reduktora to nie tylko wymiana membran i wyczyszczenie brudu. Ważna jest również kontrola poprawności funkcjonowania poszczególnych stopni rozprężania. Możliwe, że na zimnym silniku parownik nie redukuje ciśnienia na pierwszym stopniu, a w konsekwencji powoduje zalewanie silnika gazem.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl