Pytanie
Dodatkowe dane: Układ elektroniczny AP 60U Autronic.Przy wolnej jeździe auta (na zakrętach na ulicy) gdy obroty silnika są za niskie w stosunku do stopnia otwarcia przepustnicy gazowej, dodanie gazu przy niskich obrotach zamiast powodować przyspieszenie powoduje wystrzał. Jeśli zadbam o to, aby silnik nie wytracił obrotów, dodając gazu i lekko wysprzęglając, nie pojawia się strzelanie (w wydechu?). Taka sytuacja jest tylko przy jeździe na gazie. Czy te strzały są groźne dla silnika i czy jak się ich pozbyć? Podobno pomoże diagnostyka przewodów zapłonowych i świec (te są nowe). Proszę o poradę. Edward.P.S. Doszedłem do perfekcji i wystrzał mogę wywołać na zwołanie, a więc jest to sytuacja powtarzalna.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZachowanie takie najczęściej jest spowodowane usterką układu zapłonowego. Sama wymiana świec i przewodów nie musi rozwiązać problemu. Przyczyna może leżeć w cewce zapłonowej lub czujniku położenia wału ewentualnie samej regulacji przerw na świecach.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl