Pytanie
Chciałbym się zapytać Eksperta jak najlepiej zrobić poprawny dolot powietrza, gdyż oryginalny daje zbyt dużo powietrza wówczas auto przy większej prędkości wrzucone na ’luz’ gaśnie, obecnie mam odczepiony częściowo dolot do filtra powietrza i jakoś sobie radzi, ale niestety ma dziury miedzy 3-4 tyś. a powyżej 5 tyś. obrotów się wkręca, więc bardzo bym chciał poznać jak zrobić odpowiedni dolot. Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź :)
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plDolot powietrza powinien być tej samej średnicy co fabryczny, wlot jednak powinien być skierowany do tyłu auta tak by pęd powietrza, gdy pojazd jest w ruchu nie był "wdmuchiwany" do układu ssącego. Natomiast jeżeli chodzi o dławienie, to jest ono zależne od miksera.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl