Pytanie
WitamMam problem z gazem. Rano jak odpalę samochód to po przełączeniu się na gaz zaczyna go dusić, spadają mu obroty. Taki stan utrzymuje sie przez ok 1 min. Też jak stanę na parkingu i wrzucę go na 2tys. obrotów to zaczynają one nagle spadać do 1500obr. i powracają do 2 tys. i tak w kółko. Podczas jazdy już to nie występuje. Wcześniej miałem problem z tym, że samochód nie chciał wchodzić na obroty ale dysze zostały wymienione na węższe i problem zniknął. Ale zostały właśnie te dwa a gazownik twierdzi, że to przez świece? Tylko że je wymieniem jakieś 500km wcześniej więc wątpię i myślę, że chce mnie tylko spławić. Jak Pan myśli w czym może tkwić problem? Może trzeba wyłączyć opcje podgrzewania wtryskiwaczy bo z taką radą się spotkałem?Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plObjawy, które Pan opisuje sugerować mogą nadal zbyt duże dysze wtryskiwaczy, stąd falowanie i nierównomierna praca silnika w czasie rozgrzewania.
Problemy z układem zapłonowym objawiałyby się raczej poszarpywaniem w momencie większego obciążenia i nie ustępowałyby całkowicie po pełnym nagrzaniu silnika.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl