Pytanie
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem BMW 318i 96r. Auto ma założoną instalację Lovato II gen. Samochód jeździ bez zastrzeżeń. Na benzynie zarówno na zimnym silniku jak i rozgrzanym zachowuje się idealnie (obroty ani nie falują, ani nie są w żaden sposób uzależnione od temp. silnika - pomijam moment włączonego ssania). Natomiast na gazie, przy dużej temp. silnika (np przy jeździe w korkach) obroty biegu jałowego osiągają poziom 2tys/min. Jeśli silnik zostanie wyregulowany na "ciepło" - w stanie maksymalnego rozgrzania to znowu na zimnym (np w trasie, albo po odpaleniu po godzinnym postoju) silniku obroty są zdecydowanie za niskie (falują, gaśnie silnik) - znowu pomijam kwestię pracy na ssaniu - tu jest ok. Zauważyłem, że wysokość obrotów bardzo mocno zależy od temperatury silnika. Dodam jeszcze że w zimę problem występował o wiele rzadziej lub wogóle.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl