Pytanie
Dzień dobryPo kilku wizytach w stacjach naprawy instalacji LPG nie uporano się z pojawianiem dziury jadąc na gazie przy przyspieszaniu pomiędzy 4000 a 5000 tys obrotów (tak jakby niedostawał tyle gazu ile chce, bądż jest zalewany). Nadmieniam, że auto pracuje bardzo dobrze na niskich i średnich obrotach. W żadnej stacji nie stwierdzono żadnej wady instalacji (przeprowadzano udane teoretycznie kalibracje).Proszę o podpowiedż, gdzie szukać, czy ograniczeniem jest oprogramowanie, bądż zaawansowanie instalacji. Instalacja była zakładana pod koniec 2005 roku (Elpigaz Stella-sekwencja)Nadmieniam, że auto na benzynie chodzi normalnie.PozdrawiamDamian
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plAutokalibracja nie gwarantuje poprawności regulacji systemu w pełnym zakresie obciążeń i prędkości obrotowej. Konieczne jest sprawdzenie kalibracji podczas próby drogowej w zakresie obciążeń, w których występuje problem i tylko w ten sposób można znaleźć przyczynę nieprawidłowego działania auta.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl