Pytanie
WitamProszę o obiektywną opinię.Mam następujący problem. Na biegu jałowym następuje falowanie obrotów w zakresie 1000-600, silnik wpada w drgania, niekiedy występuje szarpanie podczas zmiany biegów.Przeczytałem mnóstwo wpisów na forach, i ułożyłem sobie listę rzeczy, które według tych wpisów zrobić, a są to: wymiana/zaślepienie EGR, wymiana sondy lambda, świec, przewodów ciśnieniowych.Nie chcę bez powodu robić na zapas wszystkiego i wpędzać się w koszty, dlatego proszę o poradę.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNajtańszym rozwiązaniem będzie przeprowadzenie diagnostyki w warsztacie zajmującym się instalacjami LPG, ponieważ powodów falowania może być bardzo bardzo wiele, również te wymienione przez Pana. Jednak na pewno najrozsądniej i ekonomiczniej będzie zacząć od diagnostyki by nie ponosić zbędnych kosztów.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl