Pytanie
Otóż problem wygląda tak, że gdy chwilę po przełączeniu auta na gaz zatrzymam się, wolne obroty wahają się od 1500 do bardzo niskich, czasem nawet zgaśnie. Po dłuższej jeździe gdy silnik złapie trochę większą temperaturę z autem nie ma problemu. Byłem już z tym u monterów, ale trzeba do nich dojechać jakieś 40km, więc auto się gruntownie nagrzewa i nie ma problemu, a oni chcą żeby zepsuć przy nich to naprawią. Dodam że autko na benzynie chodzi bez problemów. Chce kupić interfejs i sam zobaczyć co tam się dzieje. Ustawiałem instalacje podciśnieniowe, postudiuje trochę instrukcję obsługi programu i myślę że sobie poradzę. Na jakie ustawienia zwrócić uwagę?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plTego typu objawy dają często niewłaściwie funkcjonujące lub źle dobrane wtryskiwacze gazowe (źle dobrane tzn. mogą to być np. zbyt duże dysze wtryskiwaczy). Wtryskiwacze Valtek pracują prawidłowo, gdy minimalny czas wtrysku jest większy od 3,5 ms. Jeżeli na rozgrzanym silniku na biegu jałowym przy wyłączonych wszystkich odbiornikach czas wtrysku gazu jest mniejszy niż 3,5 ms może to skutkować właśnie problemami na zimnym silniku.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl