Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody marki Fiat z tego zestawienia można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszą propozycją wydają się jednak silniki rodziny T-Jet, ponieważ nie wymagają stosowania lubryfikacji.
Silnik 1.8 16V (140 KM) stosowany w Cromie z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe wymaga zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku instalacji IV generacji). Jeśli do jego zasilania będzie użyty system V generacji lubryfikacja nie jest potrzebna.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl