Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu pojazdów mogą być bez przeszkód dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Fiat z silnikiem 1.4 T-Jet 16V (120 KM) ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji.
Silnik 1.6 CVVT (126 KM) stosowany w Kii wymaga zastosowania lubryfikacji (w przypadku zamontowania instalacji IV generacji) oraz okresowej (co około 30 tys. km) kontroli i ewentualnie regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl