Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochody wymienione w pytaniu
mogą bez problemu być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki wszystkich pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe. Doświadczenie wskazuje, że silniki Fiata bardzo dobrze znoszą eksploatację na gazie i nie wymagają stosowania lubryfikacji.
W przypadku Kii i Hyundaia należy stosować lubryfikację (przy instalacjach IV generacji) i kontrolować i ewentualnie korygować wartości luzów zaworowych co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl