Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2017-02-02

Jaką instalację LPG wybrać?

Fiat Punto (2010), 1,4 8V 77 KM

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Ośmiozaworowy silnik 1.4 8V 77 KM jest bardzo popularną jednostką napędową w wielu modelach samochodów Fiat. Bardzo dobrze sprawuje się na LPG.

Może być poddany konwersji do zasilania gazowego z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga zastosowania lubryfikacji. Należy jednak pamiętać o konieczności okresowej kontroli ich wartości i ewentualnym ich korygowaniu.

Piątek 2017-02-03

Oliwer Sandowski

Monter KME

Ośmiozaworowy silnik 1.4 8V 77 KM jest bardzo popularną jednostką napędową w wielu modelach samochodów Fiat. Bardzo dobrze sprawuje się na LPG.

Może być poddany konwersji do zasilania gazowego z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga zastosowania lubryfikacji. Należy jednak pamiętać o konieczności okresowej kontroli ich wartości i ewentualnym ich korygowaniu.

Piątek 2017-02-03

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Ośmiozaworowy silnik 1.4 8V 77 KM jest bardzo popularną jednostką napędową w wielu modelach samochodów Fiat. Bardzo dobrze sprawuje się na LPG.

Może być poddany konwersji do zasilania gazowego z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga zastosowania lubryfikacji. Należy jednak pamiętać o konieczności okresowej kontroli ich wartości i ewentualnym ich korygowaniu.

Piątek 2017-02-03

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Ośmiozaworowy silnik 1.4 8V 77 KM jest bardzo popularną jednostką napędową w wielu modelach samochodów Fiat. Bardzo dobrze sprawuje się na LPG.

Może być poddany konwersji do zasilania gazowego z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga zastosowania lubryfikacji. Należy jednak pamiętać o konieczności okresowej kontroli ich wartości i ewentualnym ich korygowaniu.

Piątek 2017-02-03