Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Sobota 2017-02-11

Jaką instalację LPG wybrać?

Fiat Seicento (2010), 1.1 55 KM (40 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Silnik 1.1 55 KM (40 kW) samochodu Fiat Seicento (2010) można zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga stosowania lubryfikacji.

Poniedziałek 2017-02-13

Oliwer Sandowski

Monter KME

Silnik 1.1 55 KM (40 kW) samochodu Fiat Seicento (2010) można zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga stosowania lubryfikacji.

Poniedziałek 2017-02-13

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Silnik 1.1 55 KM (40 kW) samochodu Fiat Seicento (2010) można zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga stosowania lubryfikacji.

Poniedziałek 2017-02-13

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Silnik 1.1 55 KM (40 kW) samochodu Fiat Seicento (2010) można zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pomimo regulowanych ręcznie luzów zaworowych silnik ten nie wymaga stosowania lubryfikacji.

Poniedziałek 2017-02-13