Uwagi pytającego:
W jaki sposób są regulowane luzy zaworowe w tym silniku?
Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.4 T- Jet 120 KM samochodu Fiat Tipo (2019) ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu. Nie jest zatem wymagana okresowa regulacja luzów zaworowych ani stosowanie dodatkowej ochrony zaworów po adaptacji na zasilanie LPG.
Jest to zatem bardzo dobra pod kątem dostosowania do zasilania gazowego jednostka napędowa.
Jej konwersji na zasilanie LPG mozna dokonać z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestawu systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl