Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody wymienione w pytaniu:
można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku Forda i Kii stosując instalację IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji. Silniki tych samochodów mają ręczną regulację luzów zaworowych, co oznacza, że na gazie należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować ich wartości.
Wszystkie silniki benzynowe stosowane we Fiacie Tipo nie wymagają stosowania lubryfikacji. Mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl