Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody zawarte w pytaniu:
można poddać adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Opel ponieważ ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu (nie wymaga stosowania lubryfikacji ani kontroli i regulacji luzów zaworowych).
W przypadku Forda i Toyoty należy stosować lubryfikację (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować wartości luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl