Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z podanego zestawienia można dostosować do zasilania LPG. Najlepszym wyborem wydaje się być Audi A4 (2003 r.) ponieważ silnik 2.0 (130 KM) ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i w związku z tym nie trzeba w nim stosować układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Można zasilać go LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki dwóch pozostałych samochodów:
także można zasilać LPG z zastosowaniem systemów IV lub V generacji, jednak w przypadku zastosowania instalacji sekwencyjnych należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Wykorzystanie systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Niezależnie od zastosowanego gazowego układu zasilania należy okresowo (zgodnie z zaleceniami producenta) sprawdzać, ewentualnie regulować luzy zaworowe w tych jednostkach napędowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl