Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Niedziela 2018-06-10

Jaką instalację LPG wybrać?

Ford C-MAX (2009), Focus 1.6 16V 100 KM (74 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Jednostka napędowa 1.6 16V 100 KM (74 kW) zastosowana w samochodzie Ford C-MAX (2009) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zastosowanie instalacji IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Oliwer Sandowski

Monter KME

Jednostka napędowa 1.6 16V 100 KM (74 kW) zastosowana w samochodzie Ford C-MAX (2009) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zastosowanie instalacji IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Jednostka napędowa 1.6 16V 100 KM (74 kW) zastosowana w samochodzie Ford C-MAX (2009) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zastosowanie instalacji IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Jednostka napędowa 1.6 16V 100 KM (74 kW) zastosowana w samochodzie Ford C-MAX (2009) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zastosowanie instalacji IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-06-11