Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2017-10-12

Jaką instalację LPG wybrać?

Ford C-MAX (2011), Grand 1.6 Ti-VCT 105 KM (77 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Stosowany w samochodzie Ford C-MAX (2011), Grand silnik 1.6 Ti-VCT 105 KM (77 kW) można poddać adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowanie instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i regulować co około 30 tys. km.

Czwartek 2017-10-12

Oliwer Sandowski

Monter KME

Stosowany w samochodzie Ford C-MAX (2011), Grand silnik 1.6 Ti-VCT 105 KM (77 kW) można poddać adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowanie instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i regulować co około 30 tys. km.

Czwartek 2017-10-12

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Stosowany w samochodzie Ford C-MAX (2011), Grand silnik 1.6 Ti-VCT 105 KM (77 kW) można poddać adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowanie instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i regulować co około 30 tys. km.

Czwartek 2017-10-12

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Stosowany w samochodzie Ford C-MAX (2011), Grand silnik 1.6 Ti-VCT 105 KM (77 kW) można poddać adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowanie instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i regulować co około 30 tys. km.

Czwartek 2017-10-12