Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki wszystkich samochodów z tego zestawienia mogą być z powodzeniem zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednostki napędowe Toyoty i Renault mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymagają stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych. Natomiast silnik Forda z uwagi na ręcznie regulowane luzy w układzie rozrządu w przypadku zastosowania systemu IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w nim systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania silnik Forda wymaga okresowego (zgodnego z wymaganiami producenta silnika) sprawdzania i ewentualnie regulacji luzów zaworowych
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl