Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZ pewnością lepszym rozwiązaniem w kontekście zasilania LPG będzie Renault, choćby z uwagi na zastosowanie w silniku 1.6 16V (107 KM) hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu.
Dzięki nim luz w układzie rozrządu jest zawsze zachowany, co gwarantuje, że zawory w pozycji zamkniętej zawsze mają styk z gniazdami, a to z kolei jest warunkiem koniecznym ich chłodzenia.
Grzybki zaworów, szczególnie wylotowych, są najbardziej obciążonymi cieplnie elementami silnika i są chłodzone właśnie przez kontakt z gniazdami, których okolice są intensywnie chłodzonymi obszarami głowicy. Brak luzu w układzie rozrządu powoduje niedomykanie zaworów (brak kontaktu grzybka z gniazdem), czego efektem jest ich szybkie przegrzanie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl