Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.4 Turbo 140 KM w samochodzie Opel Astra to jednostka napędowa z pośrednim wtryskiem benzyny i w związku z tym może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Instalacja do tego silnika będzie tańsza, ponieważ są to typowe, uniwersalne systemy LPG.
Silnik 1.6 EcoBoost (150 KM) w samochodzie Ford Focus to jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem benzyny i wymaga dedykowanej instalacji LPG. Tego typu systemy oferuje kilku producentów samochodowych instalacji gazowych. Są wśród nich systemy IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny) oraz instalacje V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej wprost do komór spalania przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe).
Wykorzystując system IV generacji silnik w trybie pracy na gazie zużywa LPG oraz niewielką (zależną od sposobu eksploatacji samochodu) ilość benzyny. System V generacji pracując na gazie zużywa wyłącznie LPG.
Aby precyzyjnie dobrać instalację LPG do tego pojazdu niezbędna jest znajomość m.in. kodu silnika.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Do tych samochodów pasują instalacje:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl