Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody:
można poddać konwersji na zasilanie LPG.
Silnik 1.8 Valvematic 147 KM (108 kW) samochodu Toyota Avensis 2010 r. oraz jednostka 1.6 115 KM (85 kW) stosowana w Oplu Astrze 2010 r. mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji silnik Astry wymaga zastosowania lubryfikacji. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
Natomiast silnik 1.6 EcoBoost 150 KM (110 kW) samochodu Ford Focus 2012 r. jest jednostka napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wymaga zatem zastosowania instalacji dedykowanej. Według informacji jakimi dysponuję został on opracowany pod kątem zasilania LPG przez firmy: BRC, Elpigaz, LANDI RENZO, Prins, STAG, Vialle i Zavoli.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl