Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody mogą być dostosowane do zasilania LPG.
W silniku Forda można zamontować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Niezależnie od zastosowanego systemu LPG silnik ten wymaga okresowej (co około 30 tys. km) kontroli luzów zaworowych.
Silnik 1.6 GDI stosowany w samochodzie Kia Sportage to jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga instalacji dedykowanej. Jest to bardzo popularny silnik w wielu modelach Kii i Hyundaia, dlatego został opracowany pod kątem zasilania LPG przez wielu producentów instalacji gazowych. Według mojej wiedzy instalacje do niego oferują: BRC, Elpigaz, Landi Renzo, Lovato, Prins, STAG, Tartarini, Vialle i Zenit.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl