Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 2.3 16V (150 KM) samochodu Ford Maverick (2006) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów (np. w postaci układu lubryfikacji).
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe. Co około 30 tys. km należy sprawdzać ich wartości i ewentualnie je korygować.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl