Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod względem trwałości głowicy podczas eksploatacji na gazie z pewnością najlepszym rozwiązaniem jest silnik 1.8 16V (120 KM) Renault Laguny mający hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu. Jednostkę tę można z powodzeniem zasilać LPG z wykorzystaniem większości dostępnych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jeśli chodzi o Fordy to zarówno silnik 1.8 16V (125 KM) Forda Mondeo jak i 1.6i 16V (100 KM) Forda Focusa wymagają zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku wykorzystania instalacji IV generacji). Zastosowanie w tych silnikach systemu V generacji nie wymaga stosowanie lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl