Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody mogą być dostosowane do zasilania LPG. Można w tym celu zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki Forda i Toyoty w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układów lubryfikacji gniazd zaworowych.
Niezależnie od zastosowanego gazowego układu zasilania silniki Forda i Toyoty wymagają także okresowej (co około 30 tys. km) kontroli i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
Silnik 2.0 (115 KM) ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga stosowania lubryfikacji ani wykonywania okresowej regulacji luzów zaworowych, jest zatem nieco lepszą, a może wygodniejszą w użytkowaniu opcją w kontekście zasilania LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl