Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZ tego co udało mi się ustalić jest to silnik z pośrednim wtryskiem benzyny. Może być zatem poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Wydaje mi się (niestety nie mogę tego sprawdzić), że w silniku tym zastosowano regulowane ręcznie luzy zaworowe. Jeśli tak to na gazie powinno się je sprawdzać i ewentualnie korygować co około 30 tys. km, a w przypadku zastosowania instalacji IV generacji konieczne jest zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl