Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten można dostosować do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Niestety nie udało mi się ustalić w jaki sposób jet realizowana regulacja luzu zaworowego. Czy są one regulowane ręcznie czy też w układzie rozrządu zastosowano popychacze hydrauliczne. A to warunkuje konieczność używania lubryfikacji. Jeśli zawory są regulowane ręcznie przy instalacjach IV generacji należy ją zastosować. Jeśli jest hydraulika nie montujemy lubryfikacji. Jeśli luzy zaworowe są regulowane ręcznie należy okresowo (co około 30 tys. km) kontrolować ich wartości i w razie potrzeby je korygować.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl