Pytanie
Mam w S60 2,5 2003 zamontowaną inst. sekwencyjną KME.Jeździ dobrze jednak co jakiś czas przy dojeżdżaniu do świateł obroty zaczynają się bujać i nieraz gwałtownie samochód zgaśnie.Gazownik wymieniał już reduktor z KME na Zavloi S i nic nie pomogło.Wymieniał też wtryski z Medzików na Walteki i też jest tak samo.Mówi, że nie wie co to może być. Proszę o poradę.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki Volvo z produkcji po 2000 r. wyposażone w tzw. elektryczną przepustnicę (brak linki gazu) wymagają co pewien czas czyszczenia bloku przepustnicy i przewodów odpowietrzenia skrzyni korbowej a następnie programowania prędkości obrotowej przy pomocy odpowiedniego przyrządu diagnostycznego do sterowników benzynowych Volvo. Mimo iż objawy falowania i gaśnięcia na biegu jałowym występują na początku tylko i wyłącznie na gazie, to stopniowo nasilają się aż zaczną występować również na benzynie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl